The Greatest Pleasure in Life...

13:33:34 2012-07-22 Allmänt 1 Kommentar/er

Om ni inte hade listat ut det, eller sett på Facebook, så var det Bungyjump, som jag och två vänner var sjuka nog att göra. Vi, Emilia och jag, genomförde det med flow från 65 meters höjd. "GERONIMO!"


I väntan på att de skulle sätta upp kranen och hela "dödsfällan".

Johannes är styyv!

Emilia är tuff på 65 meters höjd!
 width= width=
1, 2, 3... Nej, en gång till. 1, 2, 3 ! Det blev på sex istället för tre.

Pustar ut efter ett adrenalinfyllt fall.

Kommentarer
TIDSTJUVEN

Uääähh, jag ryser bara av att se bilderna. Vad tuffa ni är! :D

Svar: Det är nog så sant! Jag ryser redan vid tanken av vad man har gjort. Var slog det slint egentligen? Fast vi känner oss nog lite "bättre än alla andra". Haha ;o)
Sarah Ek


13:33:34 2012-07-22
http://tidstjuven.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback