Vet ni, hon fyller år imorgon!

17:06:38 2012-07-06 Allmänt 0 Kommentar/er
Paj, bakelser, bulla, småkakor och glass. Dagen har bestått av godheter från det ena till det andra, hos systerysters. Vet ni, hon fyller år imorgon, så morsan och jag har varit dit och grattat henne idag.

Saiko ska vara med och se till att alla skålar blir diskade!

Någon fick visst för sig att dra fram fotoalbum. Dom innehöll minsann trevliga ansiktsuttryck av undertecknad. Jordgubbar smakade förstås i stundens hetta.

Hmmm... om jag inte hade varit "kuski" så skulle jag också fått en törstsläckande Mojito. Det blev en annan saft till mig. Det var gott det också.

Schteeekande systrarna... och Elvis!

Visiten avslutades med vaniljglass och färska jordgubbar, och lite misslyckat Marianneströssel.
 
Tack för allt det goda, Bigsis'!
 
P.S. Nu är det din tur att uppdatera bloggen. ;o)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback