Vigsel 28072012

14:02:38 2012-07-29 FOTO - Bröllop 0 Kommentar/er

Hårstudio Anki, där var det hålligång!

Jaa, som de flesta har sett, hört, eller läst så var jag och assisterade en brudfotografering, för photomoments.fi, under gårdagen. Den följdes senare av vigseln, så jag hann bara in till Fredrikas på en kopp kaffe så fick jag dra iväg till kyrkan. Det var sjukt varmt igår, mellan 26 och 30 grader. Trodde jag skulle förångas då jag valsade runt i kyrkan.

Jag älskar bröllop från förut, vem gör inte det? Och om jag får möjligheten att fotografera ett, så är det hur tio-i-topp som helst!

När jag inte höll i en reflexskärm eller diffusor så knäppte jag några kort då Anders fotade brudparet.
Jag fick bokstavligen använda huvudet då jag skulle hålla upp diffusorn, annars skulle väl den eller jag ha hamnat i vattnet.

Gratulationer till Ida & Simon!
De var superfina båda två.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback