x3m dag!

19:05:11 2012-07-05 Allmänt 0 Kommentar/er
Gårdagens peace-bild.
 
Svettigt värre... Fyra timmar i Lippjärv på en åker, som var helt "bakom takana", och för att komma dit var man tvungen att köra på en väldigt smal och skumpig skogsväg. Jatack!
 
Det var en stilla dag, lite moln, men annars knappt några vindpustar alls så det blev att klä av sig. Där satt man och körde i bh och lyssnade på x3m, bl.a. Drottningen av Åland och Eva (att lyssna på en Nightwish låt som "Eva" är inget bra val. Jag tänkte seriöst somna!)
 
Då jag kom hem så kurrade magen, men jag var mer törstig än hungrig så jag slängde i mig tonvis med vatten och en yoghurt.
 
På tal om vatten... I x3m-nyheterna informerade de om att en tjej hade dött när hon spelade vattenpoker, p.g.a. att hon hade druckit sex liter vatten under loppet av två timmar (!!) That's some twisted shit!
 
Jag kom hem för en timme sen efter att ha varit och kört ytterligare en åker, som endast tog en timme av min värdefulla tid. Fast det var HETT, så det blev kall dusch numero dos!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback