21 Jump Street (2012)

22:04:09 2012-06-29 Film & Serier 1 Kommentar/er

Bromance! Channing Tatum och Jonah Hill, bästa undercover poliscombo ever (undantagsfall Jackie Chan och Chris Tucker)! 21 Jump Street var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Den innehöll i princip allt man kan tänka sig. Orsaken till att folk vill se den här filmen är väl, pga. hottingen Channing Tatum. ;o)
 
SPOILER: Bästa scenen måste ha varit då det visade sig att Johnny Depp hade en biroll i filmen (!) Det var sjukt!
 
Sussu hade skrivit på sin blogg att hon funderade kring hur många gånger de upprepade ordet "dick", och att man borde ha räknat. Faktiskt trodde jag inte det skulle va så många gånger, men damn va de manglade på! Jag fick det till 29 gånger (plus - minus).
 
"What are you doing, trying to find my g spot? Just stick it in. GO!"

Kommentarer
sussu

hahahah! tack dy spar mig från jobbet. Ja de va många gånger de :D

Svar: Det var ett nöje att göra grovjobbet! Haha. Vissa filmer missbrukar andra typer av "svordomar", men de satsade verkligen hårt på annat i den här! 8)
Sarah Ek


22:04:09 2012-06-29
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback