Day 4 - Grillfest

23:58:00 2012-06-09 Sweden Rock 2012 0 Kommentar/er
T, Sis' och jag drog snabbt till Sölvesborg för att hitta en bank och sen stannade vi vid Statoil för att köpa lite gott gott, såsom Festis och glass + nässpray till mig. Hehe.
Vid fyra tiden så var vi bjudna till en grillfest som C's vän hade anordnat. Vi var fem svenskar och tre finländare, och när vi kom dit så blev jag lämnad ensam med fyra svenskar som diskuterade saker som jag inte minns. Trevligt värre.

Nåväl, det blev nog trevligt senare och riktigt goda grillspett var det också! Innan vi skulle in på festivalområdet så skulle vi möta upp med några av T's kusiner och vi missförstod varandra lite så vi gick till en stuga (15min) på ett bostadområde, men så visade det sig att de redan var utanför festivalområdet så vi fick börja gå tillbaka då istället. Promenerade ner maten i alla fall.

En rolig grej som skedde var när vi mötte upp med dem, så var det en tjej med dem och när vi talade så sa hon "Oj nej vad ni talar gulligt" eller nått i den stilen. Och åt T sa hon "Du låter som mumintrollet!". Haha!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback