En gång i livet

22:10:11 2012-06-03 Student 2012 0 Kommentar/er
TG Studenter 2012

Vet inte var jag ska börja eller sluta. Gårdagen var fullspäckad som tusan, och jag hade endast fått fyra timmars sömn, p.g.a. att nervositeten hade slagit till och den satt i enda tills mössan sattes på huvudet.

Studentfesten hölls inomhus hos oss, i och med att regnet kom senare på dagen vartefter gästerna började anlända. Varmt blev det då många var under samma tag så dörren fick lämnas öppen i slutändan, tills det blev korsdrag och ett champagneglas åkte i golvet.

Festen fortsatte på kvällen då studenter, föräldrar och lärare fick njuta av en trerätters middag tillsammans.
Förrätt: Toast med kycklingsalsa.
Huvudrätt: Grisinnerfilé med rödvinssås och duchessmos.
Efterrätt: Limemousse med hallonsylt.

Allra sista festen slutade i Jstad med övriga studenter som trängdes vid Melody. Turligt nog betalade vi in oss före och drog till Dragon en stund innan vi for tillbaka till Melody och DÅ var det en jäkligt lång kö!

Kvällen kunde inte ha blivit bättre. Okej, kanske lite mera dans. Men jag fick återse en länge "försvunnen" barndomsvän som jag säkert inte sett på 5-6 år. Tack till alla som var med och förgyllde studentfirandet och kvällen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback