I'm back in the Basement!

10:59:21 2012-06-19 Allmänt 0 Kommentar/er

Of course, var jag tvungen att ta en "Kissie-gym-bild".

0915, snooze till 0925. Oj så jag hade velat snooza ytterligare en gång, men då skulle jag antaligen inte ha befunnit mig vi gymmet klockan 10, som planerat.

Det var skönt att vara tillbaka i den lilla källaren och jag körde lite extra den här gången, i och med att det är ett tag sen jag var sist. När jag väl kom hem och skulle checka Facebook så såg jag att min gymbuddy hade skickat åt mig EFTER att jag hade loggat ut igår kväll och där sa han att "Okej, jag kommer väl då. Bara du hämtar mig". Förstås ser man det här 11h senare, typ. Jag visste att jag skulle ha kollat Facebook direkt från morgonen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback