The Awakening (2011)

12:55:11 2012-06-25 Film & Serier 1 Kommentar/er
 
När jag läste sammanfattningen på baksidan så tror jag att jag inte tänkte så mycket på vad jag läste. Då jag skulle se på The Awakening (2011) så lade jag märke till att den var brittisk, och det är väldigt få brittiska filmer som jag har fattat tycke för (undantagsfall Harry Potter).
 
Dock blev jag positivt förvånad över den här skräckthrillern. Den var händelserik, detaljerad och spänningen satt i konstant. Jag anser att den skulle höra till psykologiska thrillers, för i slutet blev den psykisk, och själv såg man ut som ett frågetecken med hakan ner till golvet.
 
"Sometimes dead does not mean gone"

Kommentarer
Saragunmarie

Sv; He kan ja tänk me :)


12:55:11 2012-06-25
http://saragunmarie.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback