Trevlig Midsommar!

14:48:25 2012-06-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Bloggare och bloggläsare. Jag önskar Er en mycket trevlig midsommar med familjen, vänner och bekanta, god mat, fest och kanske en del inviger villalivet.
 
Personligen så ville jag göra Peugeot midsommar fin så jag spolade av den ett par varv, och den blev rätt skinande endast av det.
 
Och jag förstår fortfarande inte vem som skulle vilja hålla till vid Storsand. Folket där har i alla fall tur med vädret i år, men myggen lär de inte bli av med, men är det fest så är det!
 
Undetecknad drar till en kompisvilla där vi egentligen hade tänkt ha en liten grillfest, men så drar hennes föräldrar också dit så vi slopade den idén, och resultatet blev att endast jag far dit och chillar med J. Fingers crossed, att myggorna håller sig delvis på avstånd...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback