Champagne!

16:38:56 2012-05-07 Allmänt 0 Kommentar/er
Unga som gamla, lystring! Jag valde rätt utbildning och jag är nog nöjdare än nöjdast att jag har klarat av tre intensiva år i gymnasiet, för idag kom jag till den slutsatsen att jag passar med en studentmössa på huvudet. Classy... ;o)

Fast ni ska veta att det var komplicerat att hitta en mössa. 1) Först hitta dem, 2) Välja den med Svenskfinlands flagga inuti och då uppstod 3) funderingar kring lyran, ifall det fanns större och mindre av den. Då fick jag börja sms:a runt till vänner. Det var så enkelt som att Svenskfinlands modell är snyggare och att alla har stor lyra.

Morsan har varit upp i varv de senaste veckorna med en massa bakning av kakor, tjatat om att jag måste välja ut några tårtor, som ska beställas före jag far iväg till Rhodos och nu har det funderats hur många champagne flaskor vi måste inhandla.

Nåväl det "problemet" tog vi hand om idag. Resultatet blev en låda med sex champagneflaskor, som borde räcka till 50 personer, men då behövs kanske nån flaska till då vi har räknat det till cirka 100 pers.. Kalaskul...

Skumppaflaskan på bilden är då den jag kommer att korka upp på kvällen...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback