Gone (2012)

23:55:41 2012-05-20 Film & Serier 0 Kommentar/er

Är det bara jag, eller passar Amanda Seyfried i psykoroller samt thrillers? Seyfried gjorde det i Chloe och In Time, och hon gör det igen: Gone (2012). Trots att hon medverkar i dessa spännande filmer så kommer man alltid att associera henne till Mamma Mia!.

Anyhow, Gone påminner smått om Chloe, och det var en film som jag fastnade för. Vilket i det här fallet betyder att Gone har potential att ses flera gånger av mig. Spänning och mystik. Jag talar för mig själv när jag säger att thriller är den genre som är allra mest intressant!

"She stuck with her story. And now everytime a girl goes missing, she thinks it's her guy and she's in here breaking my balls."

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback