Greece groves

15:40:00 2012-05-03 Music of Life 0 Kommentar/er

Jag har funnit mina absoluta favoriter: Grekland, Rumänien, Island, Cypern och Sverige, möjligen Finland, men den låten kommer inte gå hem då den sjungs på svenska.

Grekland, Rumänien och Cypern har verkligen catchiga låtar, och jag blir verkligen på danshumör! Trots att Greklands framträdande ägde rum i ett shoppingcenter så fungerar det, för Eleftheria äger scenen med sina medelhavsmoves!

Rumänien såsom Grekland har mestadels alltid bra artister att komma med och jag våndas verkligen Mandinga's sångerska Elena Ionescu's outfits i videon. Supersnygga!

Är det någon låt här i Finland som har spelats dag ut och dag in på repeat på radiostationer så är det Sveriges bidrag, Euphoria. Den har minsann gått hem i Europa och många remixar har redan gjorts. Dessa länder kommer definitvt till finalen och Sverige kommer bland top fem!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback