Memories

13:22:47 2012-05-23 Allmänt 0 Kommentar/er
Beach Memories-ramen har blivit fyllt av ett foto från Rhodos. Inte riktigt ett Beach-foto som jag hade tänkt, men det behöver ju ingen veta. Ojsan...

Det känns som att Rhodos var en helt annan era. Kanske för att vi fick känna oss lite mera självständiga, i alla fall jag. Jag har ju rest med mina föräldrar sen jag var tre år, och då tog de hand om det mesta. Den här gången hängde allt på oss, eller mig.

Längtar tillbaka till solen och värmen. Jag börjar känna mig blek. Förhoppningsvis sitter det i en stund till, åtminstone till helgen. Fingers crossed.

Men nu drar jag till Lillkungs för att möta upp med två vänner på kaffe. Det börjar bli ett tag sen och jag vill bland annat höra om Jonna's Kreta-resa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback