Twisted Tee

19:25:31 2012-05-30 Outfit 0 Kommentar/er
Dagens outfit och gårdagens paketinnehåll, Twisted Tee-topp från Nelly, samt ett par nya jeans från Code, som jag köpte i förra veckan.

Återsåg alla ABI'12 ikväll då vi hade genomgång av dimissionen, som inväntar på lördag. Inbetalningar gjordes, mössor gavs bort till handledarna och en del skratt och planering inför lördagskvällen.

Jag har också hämtat ut mitt sista Nelly-paket, som innehöll en klänning, Sisters Point. Den ska jag ha på studentmiddagen och resten av kvällen, enligt planerna som jag har nu. Ni lär väl få se den på lördag innan jag drar iväg på kvällen, sålänge den är vit, för jag antar att den inte är så vit efter att vi anlänt till Melody...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback