MK

12:35:20 2012-05-24 Allmänt 0 Kommentar/er
Efter en månad så nådde Mary Kay-produkterna vårt hus. Om det är något som bevisar att det är märket som väljer priset så är det Mary Kay - man ska verkligen inte köpa det många gånger.

Det blir att ta tag i en rejäl spabehandling före studenten så man är fräsch och fin. Det börjar bli ett tag sen jag tog ett avkopplande bad... En vecka och en dag tills mössan sitter på huvudet.

Jag sitter fortfarande, typ, halvt påklädd och hade tänkt dra in till Jstad för att kanske få användning av ett presentkort som jag fick i julklapp. Fast mitt huvudmål är att få köpt klisterbokstäver, som min vän Jonna var så smart att använda på insidan av sin studentmössa, för att skriva sitt namn!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback