A New Assassin

12:23:00 2012-11-25 Allmänt 0 Kommentar/er
Möjligheten att sitta i en polisbil utan att ha gjort något kommer inte ofta. Den möjligheten tog Sassa och jag under Know How-mässan i Botniahallen i torsdags. Vi fick veta lite ett och annat om de tekniska grejerna som finns inne i bilen. Intressant, check.

Senare på eftermiddagen blev det ännu intressantare då jag hängde med Veckans aktivitet-folket till skjutbanan för att testa på rifle och pistol (luft, förstås). Rifle lyckades jag bättre med än med pistol. Den gillade jag inte alls. Och om jag får säga det själv så blev det rätt bra under den där timmen vi var där. Jag tror det blir flera besök ditåt, kul va de i alla fall!

"We have a new assassin..." - ett citat av en kille i gruppen. Dom där CS-timmarna har gett resultat. ;)

En väldigt lyckad dag. Dagen till ära. 6 år!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback