The Shoe Story

21:18:00 2013-04-02 Stockholm 2013 0 Kommentar/er
Bättre sent än aldrig, men ja de va det här med The Shoe Story, i Stockholm.
 
När vi väl kom till Scorett och skulle kolla på skor så hittade jag två par som jag fastnade för. Ett par England-Converse och ett par USA-sneakers - och va tror ni jag väljer? - Jo, USA sneakers.
 
Då jag väl skulle betala så gick det inte genom och strax före Stockholm så hade jag lagt in pengar på kontot så att de skulle räcka dom dagarna. Men nehej. Jag bad expediten att lägga undan dem så att vi kunde söka upp en bankomat och se över mitt saldo. Förstås ville inte Nordea-bankomaten samarbeta med mitt Visa Electron så då sprang Bella och jag runtom i centrum för att söka efter en Swedbank, för dom brukar vilja samarbeta.
 
Under tiden så åkte vi till Södermalm då jag försökte få tag på mina föräldrar. Sist och slutligen så fick jag rett upp de och hastiga sista minuten pengar blev fixade så jag skulle klara mig resten av tiden i Stockholm. Det visade sig att jag var endast 20€ short för att ha haft råd med skorna, så helt pank var jag inte.
 
Två timmar senare så gick vi tillbaka till Scorett och köpte skorna och då var allt frid och fröjd igen. Men det blev en jäkla grej av det hela för ett par skor. Fast jag fick dom. Tack och lov. I love 'em!
 

 
Allt asia med de, så har en nit-stjärna försvunnit och jag har haft en mardröm. Den handlade om att alla nitar hade fallit bort och jag var i panik. Då jag ändå hade betalat 999 kr för skorna, typ 120€.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback