Tolerans

08:10:43 2013-04-30 Allmänt 0 Kommentar/er

Jag minns tvåan i gymnasiet då årets tema var tolerans. Vi hade olika temadagar som kretsade kring tolerans gällande etnicitet, åsikter, religioner osv. - och när jag såg den här reklamen så kom jag att tänka på de. Det här måste va den vettigaste reklamen jag har sett på länge!
 
Jag tror inte jag är den enda som tar fasta vid att han är en gay hockeyspelare, men att han ändå accepteras av laget trots det. Med tanke på alla stereotyper som man hör om ishockey och spelarna. Egentligen alla maskulina sporter där män känner sig kränkt då dom eventuellt blir påtittad i duschen av en lagkamrat, som spelar för samma lag.
 
Tack Halebop för en tolerant reklam! Den ger en liten boost åt samhället!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback