Lovely week...

17:40:00 2013-02-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Underbar vecka förutom att man har varit i det sjukligare tillståndet, fysiskt. Fast de har inte stoppat mig från att ha en riktigt bra vecka innan lovet börjar.
 
Ollistisdag med Sandra, och det var lika roligt som alltid. Fuck that Fudge. Innehållsrikt och spännande, två ord som beskriver och sammanfattar kvällen och natten väldigt bra.
 
Slumberparty med B och S på onsdag, som resulterade i en sovmorgon torsdag för min del, i och med att magen inte hade vart på min sida under onsdagen samt torsdagen då. Skolfotograferingen orkade jag i alla fall ta itu med, fast jag måste säga att enskilda fotot blev värst på länge. Haha.
 
Kvällen hade att bjuda på klippning av Sandra samt umgänge med S, I och T vid salongen + Heseburger mat. Det blev en lång kväll som avslutades vid halv ett tiden efter många spårningar och jaa... Spontan slumberparty, round two.

Spårning i skolan som alltid. Väldigt underhållande måste jag säga, eller vänta nu. Jag måste inte säga något, för det stämmer så innerligt! Love you, you crazy people!
 
Sportlovet kan tas och imorgon väntas en trip till grannarna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback