Gomorgon världen!

10:15:00 2013-01-05 Allmänt 0 Kommentar/er

Intressant dag igår!

Äntligen är min bejbi 308 total fixad. Alla delar är på plats, men tror ni inte att jag glömde att nämna att de nya frampartiet är vitare än resten av bilen...

Korsnäs som nästa hållplats där mot kvällskvisten, för att hälsa på sjuklingen S. Vi, B och jag, hade ju också lovat att hjälpa till med garderob rensning (vilket jag också skulle behöva). S behövde bara kunna tre kommandon: spara, kanske, kasta. Innan vi drog tillbaka till stan så hälsade vi på vid den berömda Korsnäs-baren. Snyggt ställe.

OHI ON på kvällen. Militärkillarna kom med oändligt antal bussar och det sjöngs och skreks glatt. För nu är det över för någras del i alla fall. Fast jag kunde ha stått över 2h kön vid Ollis, men har man en gång börjat köa så då kan man ju inte ge upp. Väl på insidan är det ju awesome!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback