Håll kvar vid Er gamla blogg!

19:08:34 2013-07-26 Allmänt 0 Kommentar/er
Läste nyss genom några Frågor och Svar-inlägg från min gamla blogg. Spännande, må jag säga. Jag minns inte ens att jag skrev det där som svar på frågan "Din största dröm".
 
En annan fråga var "Vad gör du om 4 år", mitt svar var då: "Om allt går som planerat så borde jag befinna mig på tredje året vid en yrkeshögskolan inom foto som jag har tänkt satsa på." - Allt gick som planerat, jag fick mej ett awesome år på EFÖ och nu blir det YH Novia till hösten!
 
Så jag säger till er som får för er att byta blogg eller ta bort den. HÅLL KVAR VID ER GAMLA BLOGG! Det är så roligt efteråt att läsa och se över vad man har åstadkommit för galenskaper genom åren!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback