Jeppisdagar-Friday

22:12:00 2013-07-27 Allmänt 0 Kommentar/er
I början av gårkvällen så visste man inte riktigt vad som skulle hända, men det blev en helt bra Jeppisdagar fredag. Pendlande mellan Netti och Skolparken under kvällen. Träffade många vänner och bekanta som man inte har sett på ett tag så det blev en intressant afton.

Höjdpunkter under kvällen måste ha varit ölen jag köpte på Netti. Bartendern räknade lite fel och misstog min 10-lapp för en 50, så jag gick typ 40 euro på plus. Och när jag skulle ta taxi hem så istället för att betala cirka 40 euro så kom jag mig hem för endast 15 euro samt en trevlig pratstund med en snygg taxichaffis (hihi). En helt lyckad kväll som sagt!


Hängde med Matilda, Elli och Alexandra i Skolparken i början av kvällen.

Träffade senare på boysen i Skolparken där in på nattetimmarna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback