Day 4 - Greco

23:59:00 2013-06-19 Rhodos 2013 0 Kommentar/er
Sovmorgon med lunch som efterfölje. Lite hotellhäng innan vi valsade ner till beachen. Vi tänkte att vi skulle catcha eftermiddagssolen då det är lite mera vind, och det var det indeed. Vi njöt mellan 14 och 17 då det blev allt för blåsigt.
Vi fräshade upp oss och tog oss in till centrum där vi lämnade på en restaurang, Greco, och åt gott gott. Servitören var rätt så glad i oss och fattade verkligen tycke för oss.

Efter middagen sökte vi oss till en shop som sålde Jack Daniels-toppar, en sån skulle jag ha! Och så blev det lite annat smått och gott i kassarna. Bl.a. ett Spanien-skal till iPhonen, och ett armband.
Förrätt - en "liten" sallad och vitlöksbröd. Vi blev ju bara mätta på förrätten.
Huvudrätt - chicken fillet with pepper sauce
Dessert - Irish Coffee. Första för den här resan. Förra året så beställde jag en sådan efter varje middag.
Den grekiska killen har vi gått förbi några gånger. Texten på statyn är på grekiska, så vi får helt enkelt gissa oss fram att han är någon filosof. Jag tyckte att han förtjänade att va modell för en dag!

Mmm, så var det ju det här med peilikuva med min nya JD-topp. Jag har konstaterat det en gång på Facebook och jag gör det här med - Vissa köper JD-topparna för att de är snygga, men jag köpte min för att jag tycker den är snygg och för att jag dricker whiskey.

By the way, är det konstigt att man köper ett ESP-skal när man är på Rhodos? - Just wondering... hehe.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback