Awesome Week

11:26:32 2013-03-16 Allmänt 0 Kommentar/er
Allt och ingenting har hänt den här veckan - från party till serious talk till tårta..
 
I måndags bjöds det på pizza hos Bigsis'. Där spenderade jag min måndagkväll med en massa prat och gos med Saikkis.
 
Streetfoto på tisdag förmiddag med "tisdagsfotografen". Det var helt intressant, men svårt. Fast när man kom in i de, så flöt det på ganska bra. Minuset var snöovädret, fast sen på onsdag var det betydligt bättre och mera folk ute så då borde man ha varit på stan.
 
Ollistisdag tillsammans med Sandra, Bella och Natti. Lika roligt varje gång. Tack än en gång, tjejer!
 
Chill onsdag som tillbringades i Soffans sällskap. Morgonmål och kaffe i B-apartment, sedan en noggrann loppisrunda som vi avrundade med Kotipizza, Zorbas Kotzone. Shit va vi blev mätta. Trodde min mage skulle sprängas.
 
Torsdagstårta från Elevförbundet. Gott gott.
 
Fredagsnöje "På Veijin - final" vid Ollis. Dock blev det väldigt intensivt att köra hem vid 1900. Komma hem en timme senare, slänga in tvätt, hänga upp tvätt, kolla till Ronja och Gustaf, och sen tillbaka till Vasa vid 2130.
Ollis väntade och där var det ös, men inte fullt ös. Vad annat kan jag säga än att det var en superkväll, like always. Och jag tröttnar inte av att säga de! Tack, brudar!
 
Tidig lördagmorgon med uppstigning half past eight, för att köra norrut och kolla till djuren och hämta gårdagens tvätt. Chill lördag som avlutas med en kväll i goda vänners sällskap!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback