Årets film!

08:58:19 2013-05-07 Allmänt 4 Kommentar/er
Jag påbörjade ett projekt igår, som jag har funderat över under vårterminen. Mellanåret på EFÖ har varit intensivt och händelserikt så många olika saker har blivit dokumenterade. Material som borde få en mening och göra någon nytt. SÅ, jag öppnade iMovie och trixade ihop en EFÖ-film. Jag fick klart ett första utkast, men ännu ska det finslipas och jag säger er; det här blir bra! Sass, Bella och jag tittade på den igår och vi fick oss några goda skratt.

Kommentarer
Saragunmarie

Sv; Jaa, man fastnar ju totalt i dem! :)


08:58:19 2013-05-07
http://fames.se/saragunmarie/


Påijk

Har du fått kallelse till Novias urvalsprov??

Svar: Nej det har ja inte. Kanske de kommer på posten idag. Jag har nog funderat över de med tanke på att andra har fått.
Sarah Ek


08:58:19 2013-05-07


Påijk

Tack för svaret. Nu känner jag mig lite mindre orolig, för nog borde ju du slippa på urvalsprov åtminstone...
Vi får hålla tummarna att vi får det idag!

Svar: Tack! Fick nyss ett samtal hemifrån att brevet hade kommit och urvalsprovet är kirrat. Så du borde nog också få det idag/imorgon! :)Det blir att vänta med spänning nudå!

Får jag fråga vem de e som frågar?
Sarah Ek


08:58:19 2013-05-07


Niclas G (aka han som frågade)

Grattis, vad kul att du också får fara på urvalprovet! Fick nyss det positiva beskedet i postlådan jag också :)

Oddsen är helt okej nu.... 30 kallades väl till urvalsprov och dom har 15 nybörjarplatser på fotolinjen.

Svar: Tack tack! Jasså där ser man, grattis själv! :)Jo usch, hemska tanke. När jag var på studiebesök så sa Rebers just de där om platserna, och att dom måste ju beakta tidigare sökande som har skjutit upp sin plats.
Sarah Ek


08:58:19 2013-05-07





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback