Sunny Week

15:06:00 2013-05-19 Allmänt 0 Kommentar/er
En härlig vecka med mycket sol och happenings. I veckan så har det varit shopping med M och han blev ett par brunröda byxor och några t-shirts rikare.
 
Under förmiddagen i onsdags stack det till i örat och jag blev några euros fattigare. Jag var nämligen till Valhalla Tattoo & Piercing, och gjorde ett till hål i örat; i brosket den här gången. Jag har haft de i tanken att göra ett länge nu så det började va på tiden att jag tog tag i saken!
 
Torsdag och fredag spenderades i Södra Vallgrund vid Fort Sommarö med datafotoweb-linjen. Mycket sol och lite fotande för min del, som sagt så är jag inte direkt ett fan av att fota natur... Istället blev det att sitta i solen cirka fyra timmar och höll oss uppdaterade om hur det gick för Finland i hockey. På kvällskvisten kom Sääsi utkörande och höll mig sällskap i någon timme innan hon tog natten och körde tillbaka till stan.
 
Fredagförmiddag så fortsatte solandet innan vi packade ihop och drog tillbaka till skollunchen. Strax efteråt förde jag loppisgrejer till Adam & Ewa, bord 258! Fynda fynda... Jag hann knappt lägga fram allt så började folk flockas.
 
Lördagen gick åt till sol och grillande vid Bigsis'. Efteråt bytte jag position och befann mig vid M för att se hockeymatchen mellan Finland och Sverige. Det slutade ju inte som man hade velat, men det finns ju ännu en chans till bronset.
 
Grillkväll med Vasafolket efter hockey. Det var ett tag sen man såg allihopa så det var trevligt att umgås med dem igen. God mat, fast å andra sidan gick det åt skogen med mina grillspett. Men det skulle inte förstöra kvällen då vi senare njöt av fruktsallad, kladdkaka, Eurovision och varandras sällskap. Tack för en trevlig kväll, tjejer!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback