Händelserik vecka, minsann

15:33:32 2013-11-17 Allmänt 0 Kommentar/er
En händelserik vecka kan man kort och gott säga att det har varit! I måndags började förhandsröstningen till kårvalet och pågick till i torsdags. Ordinarie valdagen är imorgon, måndag.
 
Vi har haft två kriitkdagar som ägde rum i onsdags och torsdags. Två intensiva och jobbiga dagar med att sitta instängd i ett klassrum och kritisera och ge feedback på andras foton.
 
Efter torsdagens kritikdag så belönade vi oss med Stephs surpriseparty på kvällen, och guu' va jag var nervös inför den kvällen. Stressade så otroligt mycket med att bli färdig med allt och sen att inget skulle få gå snett. Tack och lov flöt det på bra och allt blev lyckat! Natten spenderades vid Jans, as always, och då blev det lite gos med illern Trix, som sen bet mig i kinden efter att jag tog fotot.
 
Fredagen blev chill med födismat vid PermoNeste. Hamburgermåltid till oss alla och senare soffläge på hemmaplan.
 
Igår så blev det en rejäl miss med färg och klippning vid Sandras. Förlåt för det. Dagen gick åt till att sova och mot kvällen rörde jag mig till Jeppis för att ha filmkväll i Apt G med Jan och Steph. Hungergames! Efteråt begav vi oss in till stan och checkade läget vid Netti och Melody. Lyckad och rolig kväll, som vanligt när man är med crazy trion!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback