Week of October

23:45:10 2013-10-06 Allmänt 0 Kommentar/er
Vad kan jag säga om veckan. Händelserik mer eller mindre.
 
I tisdags så höll jag min första Arbiskurs, "Hantera bilder på rätt sätt" och åldergruppen var mellan 40-70 år. Det var lite småkul då en 20 åring ska undervisa en sådan åldersgrupp. Jag trodde det skulle förlöpa bättre än va det gjorde, det blev lite rörigt, men nya tag kommande tisdag!
 
På onsdag så var det O'learys med Steph som gällde, men sen drog vi vidare till After Eight där dom hade jazz. Dock blev det inte långvarigt så vi stack till Friends, Netti och Hogan's med Jan. Vid Hogan's så körde Jan en snabb poledancing show för oss innan vi gick tillbaka till Netti och sen Melody där vi var resten av kvällen.
 
Slö dag i datasalen med fotoutskrift undervisning under torsdagen, samt lite off topic sexualkunskap med Carro i typ fem minuter. Underhållande indeed! Efter skolan blev det Skruv möte och latte med Steph vid Fredrikas café.
 
I fredags var det utgång i lilla Jeppis. Först hos Max med Steph, senare vidare till Netti där det var fullt ös och kvällen avslutades vid Melody. Helt bra kväll både med gamla och nyare bekantskaper!
 
Lördag och söndag har varit i soffläge ställning. Å andra sidan fick jag upp fotohyllorna igår då föräldrarna var hit och pappa hade tagit med sig rätt borrmaskin för att få upp dom envisa hyllorna på betongväggarna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback