Doing some Magic

19:16:40 2013-09-23 Allmänt 0 Kommentar/er
Har haft en sjuhelvetes tandvärk idag. I förra veckan började det lite smått, men då trodde jag att det var bihålorna som spelade mig ett spratt, sen gick det om. På förmiddagen idag kändes inget av, men vid maten så kom värsta smärtan och inte blev det bättre på eftermiddagen. En svår dag att hålla koncentrationen intakt i studion med 16 andra individer.
 
Jag och Soffan åkte till alko och apoteket för att jag skulle ha värkmedicin samt vodka. Ska försöka med den egna huskuren att gurgla vodka och döda alla bacilusker i käften. Ryktet går att det brukar fungera, så ikväll ska det testas och tills jag får en tandläkartid, som jag hoppas få snabbt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback