Party Week, almost.

19:56:00 2013-09-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Man kan säga att det har varit en liten party week. Introduktionskursen har varit och farit och inkommande vecka börjar vi på riktigt med studierna. Då får vi en uppfattning om vad det är för utbildning vi har tagit oss an.
 
I onsdags tog jag bussen till Vasa i hopp om att få uppleva en lika bra Wasa by Night som förra året. Dock blev det rena rama floppen. Jag hade betalat in mig till Ollis färdigt, innan det blev förfest hos Natt och Samis. Efteråt drog vi ut på stan och gick till en del krogar för att se vad som hände. Vi slutade i Ollis kön där jag stod som moraliskt stöd för polarna som bara orkade köa i 40 respektive 60 minuter. Då blev det paus vid Donken och då for alla åt sitt eget håll, men jag hamnade vid Ollis. Slutet var å andra sidan bra, innan jag var tvungen att catcha 02:20 bussen tillbaka.
 
Torsdagsjazzen nalkades, men i och med att det var 7€ inträde så var det många första årets studerande som höll till vid Friends och det var dit Sofia och jag hamnade efter att vi hade tillbringat lite tid hos hennes. En riktigt rolig kväll med bra sällskap!
 
Igår var det fest i skolan. Två stycken från bildkonst höll en fest i ateljén och bjöd folk från bildkonst, foto och musik. Först blev det Friends med Steph, Thomas och Kasper och sen drog Steph och jag till Netti och slutligen skolan. Det var dock inte så mycket hålligång där så vi drog tillbaka till Netti och hängde där. Och under kvällen pendlade vi mellan Netti och skolan. En riktigt rolig kväll och bra sällskap än en gång!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback