Påskweekend

16:04:43 2014-04-23 Allmänt 0 Kommentar/er
Det blev en relativt lugn påsk detta år, om man jämför med förra årets strapatser i Vasa och Södra Vallgrund. That was an amazing Easter.
 
I lördags käkade jag hemma hos föräldrarnas. Laxsallad till förrätt och nötpepparbiff med rödvinssås till varmrätt. Otroligt gott. Sedan blev det soffhäng och switchande mellan Sagan om Ringen, Harry Potter och Mr. Poppers Penguins på tv. Jag var väldigt osäker om jag skulle dra ut eller inte, då det var två gamla vänner som hade den tanken. Äh what the heck, jag hakade på.
 
Kvällen började vid Black Sheep och sedan valsade vi iväg till Melody - där märktes det att det var påsk för det var flera bekanta ansikten som man inte sett på länge. Valomerkki nalkades och resultatet blev att vi väntade på taxi i två timmar för att komma oss till Nkby på efterfest. Sju personer varav två stycken hade somnat på soffan. Resten av oss lyssnade på LP-skivor och argumenterade, innan det var dags att gå hemåt.
 
Söndagen gick åt till sovmorgon och balkonghäng i två timmar innan kvällskylan började bita på. Måndagen var inte annorlundare. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback