Short week, long weekend

16:09:12 2014-04-30 Allmänt 0 Kommentar/er
Förra veckan kändes både kort och lång. Kort skolvecka och lång helg.
 
Tisdag och onsdag började vi klockan 13 och slutade 15.
 
Torsdagen skulle ha varit ledig, men då skulle vi i "grafiker"-gruppen fixa med affischen till vår "Year One"-utställning som är på kommande i maj. Upp igen och till skolan kl 13.
Efteråt drog Jennifer, Becca och jag till det nya hamburgarstället i Jeppis, Friends & Brgrs. Helt bra ställe, ljust och fräscht, och de "ekologiska" hamburgarna och pommes fritsen va rätt bra också.
 
Fredag va döden själv. Vi hade engelska 9-12 och jag satt med en förfärlig hosta och huvudvärk. Influensan hade anlänt. Efteråt så satt vi och försökte skära kapaskivor till utställningen som vi har vid Café Fredrikas under maj månad, "Someday this will be funny".
 
Mot eftermiddagen for Jan och jag till Steph. Vi satt ute på bakgården i solen, guu' va det var skönt då terassen låg i lä. Avnjöt också varsitt vinglas och lite underhållning av tokstållarna.
 
Soffan hade hemmafest på kvällskvisten. Fast jag skulle avstå från den så hamnade jag dit ändå, med alla andra Skruvsters. Vi fortsatte sen till Black Sheep för Emma hade lovat att ha på sig deras fåret Shaun outfit i en timme om vi alla kom dit. Väl där så träffade vi på andra bekantskaper som vi hängde med fram till O'learys. Slutstationen var, som alltid, Melody. + efterfest.
 
Lördagen spenderade jag hemma hos föräldrarna på mat och sen bara soffläge när jag kom tillbaka till lägenheten.
 
Söndag eftermiddag så åkte jag till Beccas i Jeppis och där tog vi tag med en fotouppgift till fotohistoria. När vi var klara så joinade Jennifer och Steph oss på kaffe. Vi hade det trevligt enda in på natten, med lite kvällspromenad till Gamla Hamn för en fotosession som failade pga. att det blev så mörkt.
 
The End.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback