2-in-1 weekends

12:05:00 2014-08-18 Allmänt 0 Kommentar/er
Helgen för två veckor sen så bestod av att fira Jennifer, sådär smått, sen så eskalerade det till en "karakväll" då största delen av gänget var män och så Jennifer och jag. Det var riktigt trevligt med häng vid Black Sheep, O'learys och sista halvtimmen vid Melody för Jennifers och min del. + efterfest en kort stund med att lira Tekken på PS.
 
Får ju heller inte glömma kaffet som Cisse och jag blev bjudna på då vi var till Jennifers. Hon och Cicero kikade lite i presenten som hon fick. Dom hittade en del goda drinkar och fina citat.
 
Förra helgen så blev det en sväng till Black Sheep och titta på folket. En del bekanta fick vi syn på och sen satt vi då i ett bås med män. Jennifer och jag kommer bäst överens med män har vi kommit fram till. Same procedur like the weekend before, vi trippade vidare till O'learys och, förstås, sista halvtimmen till Mellen och shejka loss en "sista" gång innan Jen skulle åka ner till söder någon vecka.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback