Allt och ingenting i veckan

17:25:54 2014-08-04 Allmänt 0 Kommentar/er
Förra veckan hände ett och annat och även kändes det som att man inte gjorde något.
 
I måndags så blev det tidig väckning då Cicero och jag skulle skjutsa Jennifer till tåget i Bennäs. Jag var lite nervig för att försova mig men som tur är gjorde jag inte det och vi hann framme i tid.
 
Under tisdag eftermiddag så besökte Fli och en annan representant för Vemma mig och mamma var med under presentationen. Jag har förut hört om Vemma i våras och fick testa på produkter men då fastnade jag inte riktit för det, men denna gång blev resultatet som så att jag blev kund och klickade hem ett 24-pack av Vemmas "Energi drycker".
 
På onsdagkväll åkte jag till Korsnäs för att se revyn "West Side Show: Krosscity", som jag redan nämnt i ett tidigare inlägg.
 
I fredags besiktade jag bilen och där brände det till på kortet. Allt såg bra ut, men han rekommenderade att jag byter däck till nästa sommar. Annars prima ballerina, of course... Mot kvällskvisten blev det en Afterwork med Jan vid Black Sheep, efteråt hängde jag med portsaren Deas för han hade det en aningen tråkigt vid dörren. Mot nattetid så fick jag besök av Robban som var lite Cicero-sjuk så han kom över och busade med lillkillen. Vi fick även för oss att slänga ihop lite bacon då de flesta matställena hade stängt och så satte vi på The Ring. En riktig "karakväll" blev det.
 
I lördags var jag en sväng till Clas Ohlson i Kokkola efter en ram, som jag behöver till utställningen imorgon, tisdag. Sen på kvällen då jag skulle lägga fotona i ramarna så upptäckte jag att jag hade en ram extra så egentligen hade jag inte behövt köra dom där 2x40 kilometerna. Nåväl, det behövs väl i något senare skede!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback