Förändring

20:05:13 2014-02-15 Allmänt 0 Kommentar/er
Min helg är redan fullbordad för idag fick jag träffa Sääsi då jag var till Vasa. Hon skulle också ta itu med mitt hår; färga, klippa och lägga i löshåret. Guu' så roligt vi hade. Uppdaterade varandra om de senaste galenskaperna, skrattade och minns tillbaka på förra året, osv osv. En perfekt dag, helt enkelt.
 
Varför hårförlängning? - Jo, vi har en Cocktail sitz kommande onsdag samt Noviums Årsfest i mars så då tyckte jag att det skulle va något extra och nytt. Jag har inte haft långt hår sen jag gick i sjuan/åttan. Faktiskt trivs jag förvånansvärt bra med att ha det långt på en sida.
 
Superduper, och tack än en gång Sääsi för håret och för dagen! Once again!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback