Grafiskt

16:47:37 2014-01-29 Allmänt 0 Kommentar/er
Vi har påbörjat en ny kurs som heter Fototryck och där ska vi skapa ett tryck av egna bilder eller trixa ihop ett tryck, som vi ska trycka på valfri "sak" - T-shirt, tygkasse, dynvar, osv.
 
Jag hade tänkt mig ett tryck av en dansare, som jag fotograferade förra året i februari, och göra de svartvitt och lägga ett filter på, men så ändrade jag mig och gjorde ett grafiskt tryck av latinska fraser. Det är inte helt färdigt ännu, in progress.
 
På sidan om skolan så stressar jag lite med administrativa grejer, men jag börjar ha organiserat det nu i kalendern då jag vet vad jag har framför mig. Förhoppningsvis blir det organiserat i huvudet också så jag inte blir utbränd.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback