Colordots

21:28:33 2014-07-01 Apartment S5 0 Kommentar/er
Interior design peaks. Gissa om jag blev hurtiggrutten glad när jag fick sms från posten att mitt ifolor paket hade anlänt?! Ni läste kanske i ett tidigare inlägg om min photoshopkväll. Well this is one of the things! En tavla som består av två bilder som jag knepade ihop. En kompass och vingar. Symbol för min passion att resa. 
 
Väggen där jag har den stod tom och jag visste inte vad jag skulle ha där, så varför inte? Jag hade ett 20€-presentkort också så den blev endast 53€ för en 60x80cm canvas.
Jag fick också lagt upp min envisa popart tavla då jag var tvungen att köpa järntråd när den envisades med att dunka i golvet nästan två gånger utav fiskelinan. Förhoppningsvis hålls den på plats nudå.
 
Varför ville jag ha upp den? Jo enkelt, det blir estetiskt snyggt när popart-tavlan och klockan går i samma färger. Två färgklickar i den annars så ljusa lägenheten.
Popart från Loppishallen i Jeppis | Väggklockan från inredningsaffär Katarina Maria i Jeppis.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback