IN levererar

22:11:52 2014-07-02 Apartment S5 0 Kommentar/er
Jag var på jakt efter något att lägga mitt Sisustus IN presentkort på. Kvarvarande euron som jag väntat på att få slösa på något snyggt. Det var lite sisådär att jag hittade något som skulle matcha 35€, men då hittade jag tre småsaker och sen två härliga träskyltar, recept på Mojito och Sangria. Jag är ju nerkärad i skyltar av de flesta slag och pricken över i:et så var det recept på två goda drycker som jag gillar. Jag visste direkt var jag skulle placera dom! Skylten "Been there. Done that. Can't remember" lär ju skojsamt passa bra in där, hihi.
 
Det här var också en liten sneak peak på lastpallen/sänggaveln jag hade fixat. Helhetsbild kommer imorgon.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback