Lexington and Vintage

15:07:52 2014-07-18 Apartment S5 0 Kommentar/er
Jag hämtade mitt efterlängtade H&M Home paket idag som jag beställde för ungefär tre veckor sen (Inlägget här). Interiörpaketet innehöll ett påslakan som det står "Vintage" på, två dynvar: det randiga och det med texten "Enjoy the simple things in life" samt en glasburk/vas och "1,2,3"-doftljus. Jag konstaterade att jag måste investera i flera innerdynor.
 
Något annat som jag fick för mej att göra igår vad att fixa til den tomma väggen som är ovanför sängen. Jag hängde upp min Newport-Lexington pläd. Nu blev det lite färg och mysigare, tycker jag. Sängen är verkligen min favorit hörna, interiörmässigt, och även soffan med det speciella "soffbordet".

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback