Samklang med sänggaveln

20:32:00 2014-07-13 Apartment S5 1 Kommentar/er
Mitt gamla soffbord har äntligen bytts ut till elkabelrullen som blev köpt på loppisrace och som jag rusta upp lite.
 

Det blev så mycket bättre och mera plats i min lilla gemytliga etta. Det återståra att se om jag ännu gör något åt repet runtom eller om jag låter det vara sådär. Duken som jag har ovanpå funderade jag att klippa rund i passform med bordet, men det får vi se sen hur jag gör. Jag skulle gärna va utan duk, men så finns det spikar som lite, lite står upp så man kan fastna med kläder, eller rispa typ datorn eller något på.

Bordet är i samklang med sänggavlen som också är av trä och har den lilla vita tonen. En lite lantlig eller beachhouse stil på interiör blev det. Snyggt jobbat, säger jag till mej själv. Riktigt nöjd med resultatet! Vad kan nästa projekt tänkas vara?
 

Kommentarer
Anonym

Måste ju gå att sätta på en glasskiva eller nåt :)

Svar: Jag tänkte på de också, om man skulle fixa till en rund en, men dom e ju inte direkt billiga heller. Hmm..
Sarah Ek


20:32:00 2014-07-13





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback