Week before the weekend

20:53:57 2014-07-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Förra veckan känns som en Jennifer och Cicero-vecka. Cicero och jag var till After Eight med Jennifer två dagar och fikade. Vi har inte sett henne sen början av juni innan hon åkte ner. Så det var super att catch up. Inte nog med fikande på dagen så fick vi för oss att gå ut på en tidig morgonpromenad kl. 04:00 till 05:00.
 
En kväll så träffade vi på Benjamin och EH vid Black Sheep och satt där och snackade. Efteråt gick vi till torget och jag åt en glass. Gottgottigottgott.
 
I och med att min VGA adapter till Macbooken och tv:n inte fungerar så var jag tvungen att ta till minilaptopen som har direkt koppling med VGA. Det fungerar hyfsat bra det också, trots att minilaptopen inte har använts på ett bra tag och den är sjukt trög.
 
Mer om helgen i ett kommande inlägg..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback