Flytthjältarna

22:37:00 2014-06-25 Apartment S5 0 Kommentar/er
Det har varit en lång dag... sen igår. Det blev i princip ingen sömn. Jag packade det mesta när jag kom hem och sen blev det Wallander fram till klockan sex på morgonen. Då gjorde jag mig i ordning, så gott jag kunde, och spurtade iväg till Jeppis med lasset.
 
När jag var klar där så körde jag till föräldrarnas vid åtta, då jag skulle byta min bil mot flakbilen för en dag - mina projekt skulle ju förstås med. Dock lämnade det stora fönstret ensam i verkstaden, det hade inte plats.
 
Bigsis' och svågern anlände till min tidigare lägenhet och vi började lasta. Det blev att dom lastade möblerna och jag tog mindre grejer som, fortfarande, hade lämnat kvar. Uppskattar det verkligen, efter min dag som jag hade igår med allt flyttande så började min rygg säga emot.
 
Vi hade ett ganska bra tempo på så vi blev klara inom cirka en timme. Tack och lov så bor jag på andra våningen och det finns hiss, så vi fick in ganska många möbler dit ändå. När vi var klara så kunde flytthjältarna vila sig lite innan vi hängde lite tavlor och stack sen till Korvgörans efter mat. Vi förtjänade verkligen det, med tanke på vår workout vi har haft idag (jag igår också).
 
Compact living. Flyttkaos, vi fick välja lite vad och hur vi åt kebab och franska. | Ganska fräsch är man ändå efter 27h flyttande.

Här är lite sneakpeek på hur det transformerades.
Foton från lägenheten och resultatet kommer i måttliga mängder så nyfikenheten växer...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback