H&M Home is my second home

16:10:00 2014-06-20 Interior Design 0 Kommentar/er
Det har varit en sömnlös natt. Hela natten har det strålat i korsryggen. Jag har inte kunnat ligga på rygg, mage eller endera sida. Jag kunde knappt sitta när vi skulle till Kovjoki på mat. När vi kom till föräldrarnas så tog jag en värktablett, smorde voltaren över korsryggen och satte vätedynan på, så lite har det nog lättat.
 
Jag tyckte så synd om mej själv så jag satt och klickade runt på H&M Home och råkade klicka hem några saker. Vintage påslakanset, 1,2,3-sifferljus, Glasvas, Randigt kuddfodral och "Enjoy"-kuddfodral. H&M Home har verkligen rätt stort utbud på fina dekor grejer - billiga sådana också.
 
Det är roligare att flytta till ett nytt ställe när man får inreda med nya fräscha saker. New place - new things. Jag klickade även hem ett par grytlappar, en kökshandduk och ett grått underlakan, som hänger på sidorna, från Jotex.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback