Oljetunna, projekt 2

20:23:40 2014-06-09 Allmänt 2 Kommentar/er
Jag påbörjade mitt andra juni projekt i eftermiddags, en oljetunna som jag ska göra till ett bord. Jag tvättade av och grundmålade den och troligtvis imorgon färdigställer jag den. Jag ska ännu se om jag väljer att lägga en glasskiva/träskiva ovanpå eller bara låter det vara.
 
Det fattas ännu en barstol. Jag har en från Jysk från förut så jag hoppas dom fortfarande har en till av samma modell.
 
Om två veckor blir det flytt till nya lägenheten. Jag ska mäta mitt nuvarande köksbord och det nya köket och se ifall det skulle ha plats där eller om det blir för kompakt. Annars slår jag till med oljetunnan eller investerar i ett runt köksbord.

Kommentarer
Julia

Kreativt!

Svar: Jotack! Finns nog saker man redan har i hemmet som man kan återbruka.
Sarah Ek


20:23:40 2014-06-09
http://juliaoflund.se


Julia

Ja, det är ju jättesmart! Bra för miljön och blir ofta väldigt snyggt.

Svar: Precis!
Sarah Ek


20:23:40 2014-06-09
http://juliaoflund.se





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback