Sista veckan i april

11:31:53 2014-05-05 Allmänt 0 Kommentar/er
I måndags började den sista veckan i april och då hade vi sista handledningen inför slutarbetsutställningen. Då kom stressen för min del, några dagar senare än de andra på klassen.

På eftermiddagen satt jag med Helen och hade lite Photoshop tutorial och hon var så duktig så, man blev så glad när hon lyste upp då hon lärde sig något nytt. Vid tre-tiden drog jag till Vasa för att sitta i den andra studion, musik, med Sandra, då hon skulle spela in en låt. Like old times. Jag var där fram till halv nio innan jag skulle dra tillbaka till Nkby.

Jobbig tisdag då man hade fått lite sömn. Egentligen skulle jag ha haft sovmorgon men istället skulle klassen upp vanlig tid för att frakta tavlor till Café Fredrika. Vi har fotograferat gruppvis enligt temat ”Someday this will be funny”. Så gå till Fredrikas på en kopp kaffe och beundra våra fem tavlor som hänger på väggarna.

Fotohistoria nalkades på eftermiddagen och där var inte riktigt någon med. I alla fall ser det inte ut så på bild. Innan jag skulle dra hemåt så gick trion till Friends & Brgrs på lite lokalproducerad mat.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback