Last week of an incredible Year

22:30:00 2013-05-23 Allmänt 0 Kommentar/er
Sista veckan börjar lida mot sitt slut och sista skoldagen avklarades idag. Imorgon väntas skolavslutning på kvällen. R.I.P.
 
I måndags var jag hemma en sväng. Väl hemma fick jag reda på att Sääsi befann sig i Jeppis och skulle va där över natten. Innan jag spurtade iväg till Jeppis så var det kaffe med Johannes på agendan, ett och annat chitchat. I Jeppis avnjöt vi, Sääsi, hennes mamma och jag, varsin glass på torget och senare befann vi oss i Schumansalen och lyssnade på en av de studerande, som skulle avlägga sin examen inom musik.
 
Tisdagen till ära så blev det en spontan trip till ABC med Marko. Det som var tänkt som kaffe eskalerade till middag, vilket blev Salsabroiler med djävulssås för min del. Supergott, 10/10!
 
Powerpark med EFÖ i onsdags, som det berättas mer om i ett tidigare inlägg, här!
 
Torsdag, sista skoldagen. Två lektioner på morgonen som bestod av rensning av datorn, mappar och annat smått. Resten av dagen gick åt till lite för mycket sol, i och med att jag ville ha bort dom fula ränderna av banden som jag fick under dagen vid Powerpark. Under eftermiddagen så spenderade jag några timmar hos Bigsis', lite mera sol igen, kaffe, högtryckstvätt på bilen och sedan grillkorv och potatissallad.
 
Städning av internatets takvåning stod på kvällsschemat. Det tog några timmar innan rummet och köket var färdig städat. Men nu är det gjort och då är det bara att invänta morgondagens klockan-elva-städgranskning.
 

 
MÅSTE ju nämna att jag fick en så otroligt fin överrasknings-avslutnings-present av fina Marko, en klocka från Kultajousi. Gissa om jag var förvånad eller smått chockad! Men tack snälla och fina du! :)
 
Fick även Made by Mischa armbanden som jag hade beställt för typ en vecka sen och där i låg några armband till mig och sen fem stycken "Friendship"-armband till my girls.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback